Gyakori kérdések
Hogyan tudom megtalálni az általam keresett termékeket?
- A termékkereső segítségével egyszerűbben meg lehet találni a kívánt terméket.
- Kezdje el beírni a keresett terméket a weboldal tetején található „Keresés” mezőbe.
- Rendszerünk automatikus termék javaslatokat fog ajánlani a keresett kifejezés alapján.
Megtaláltam amit szeretnék, hogyan tudom kiválasztani?
Minden termékről található rövid és részletes nézet is. A részletes nézetben minden termékről bőséges információ áll rendelkezésre, amely segíti a felhasználói döntést. A részletes nézetbe a „Bővebben” gomb lenyomásával juthatunk.
Egy adott termék megrendeléséhez a kosárba gombra kell klikkelni. Ez még nem jelenti a termék megrendelését, a kosár tartalmát, paramétereit később még lehet módosítani. Lehetőség van törlésre, újabb termék kosárba tételére, mennyiség megváltoztatására (lásd: Kosár gomb).
Betettem a kosárba, mik a további teendők?
A rendelés elindítását a Kosár (jobb felső sarok) lehet elindítani. A rendelés menete lépcsőzetesen van felépítve . Az adott lépésnél értelemszerűen ki kell tölteni a megfelelő mezőket és az oldal alján a Tovább gombra kell klikkelni. Ha minden adat rendben van, akkor a Rendelés jóváhagyása (utolsó lépés) lépésnél lehet a rendelést elküldeni a "Rendelés jóváhagyása" gombra klikkelve.
Ezt követően néhány percen belül érkezik egy automatikus email a rendeléséről. Ez az email még nem számít a rendelés visszaigazolásának, mindössze önellenőrzés céljából összegzi a leadott rendelés tételeit és feltételeit.
A megrendelt termékek rendelkezésre állásáról, tényleges elérhetőségéről rendelés visszaigazolásáról 1 munkanapon belül érkezik hivatalos értesítés, tájékoztatás a webáruház üzemeltetőjétől. A rendelést lemondani a törvényben megadott keretek és lehetőségek között lehet.
Rendelés és az áruátvétel közötti teendők?
Amennyiben rendelése megérkezett hozzánk, mi feldolgozzuk, és amint rendelkezésre áll a termék, átadjuk azt a futárszolgálatnak. Ezúton is szeretnénk felhívni kedves vásárlóink figyelmét, hogy a visszaigazoló e-mail még nem jelenti automatikusan a termék megrendelésének elfogadását, mivel előfordulhat, hogy átmenetileg beszerezhetetlen árucikk esetén webáruházunk visszamondhatja a rendelést. Erről külön értesítést küldünk e-mailen, vagy telefonon.
Van garancia a kapott termékre?
A medorto.hu kínálatában szereplő termékek KIVÉTEL NÉLKÜL magyar gyári garanciával és országos szervízhálózattal rendelkeznek!
Mi kell a garancia érvényesítéséhez?
Blokk vagy számla, garanciajegy.
Minden termék garanciajegyén fel van tüntetve, hogy hol vannak szervizek (vagy telefonszám és/vagy e-mail ahol érdeklődni lehet) garanciális hiba esetén kérjük, forduljon a területileg illetékes szakszervizhez, vagy a márka központi ügyfélszolgálatához.
Rendelés lemondása, 3 napos cseregarancia, vásárlástól való elállás.
Megrendeltem egy terméket, de meggondoltam magam!
Természetesen amennyiben meggondolja magát, és szeretné lemondani a rendelést erre számlázásig lehetősége van. A teendő mindössze annyi, hogy telefonon +36-70-774-67-43 vagy e-mailen info@medorto.hu-n jelezze felénk haladéktalanul. Amennyiben sikeresen lemondta a megrendelést, értesíteni fogjuk telefonon.
Származik ebből nekem hátrányom?
Nem, semmilyen költséggel vagy hátránnyal nem jár a rendelés lemondása.
Mi történik akkor, ha már kiállították a számlát?
Amennyiben a számla kiállításra került, úgy élhet az elállás jogával. Ez érvényes akkor is, ha már ki lett fizetve a termék.
Megkaptam a terméket, kipróbáltam, de hibás. Mi a teendőm?
Amennyiben 3 munkanapon belül jelenti a hibát, természetes cseréljük a terméket. Előfordulhat, hogy a cseretermékre várni kell, amennyiben nincs raktáron. Sem a csere, sem a hiba megállapítása többletköltséget nem jelenthet a vásárlónak.
Hogyan élhet az elállási jogával?
Ha élni kíván elállási jogával 14 munkanapon belül kell eljuttatnia hozzánk az elálláshoz szükséges formanyomtatványt postai úton:
Medorto Kft. 9700 Szombathely, Király utca 33. vagy e-mailben info@medorto.hu, vagy telefonon +36-70-774-67-43 megadja hozzá a szükséges információkat, vagy személyesen a helyszínen visszamondja a rendelést. Ebben az esetben boltunk visszatéríti a vásárló által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási (kiszállításért fizetett) költséget is, kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy a vásárló a szolgáltató által felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott.
Miután megérkezik hozzánk az elállásról szóló nyilatkozat, újabb 14 nap áll a vásárló rendelkezésére, hogy boltunkba visszajuttassa a kérdéses árucikket (átvétel időpontja számít). Ha a visszaküldéssel kapcsolatban problémája van, kérjünk lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal, a visszaküldés költsége Önt terheli.
Amennyiben a termék visszaérkezik, hozzánk 14 napon belül visszafizetjük a felmerült összes költséget. (Kivétel az Általános szerződési feltételekben leírt esetek)
Mennyibe kerül az elállás a vásárlónak?
A termék boltunkhoz történő visszaküldésének költsége a Fogyasztót terheli. Boltunk portósan vagy utánvéttel visszaküldött csomagot nem vesz át. A termék visszaküldésének költségén túlmenően az elállás miatt a vásárlót semmilyen más költség nem terheli.
Javasoljuk az eredeti csomagolást 14 napig megőrizni, hogy az esetleges visszaküldésnél könnyebb legyen becsomagolni a terméket, mert az esetleges sérülésekért a visszaküldés során felelősséget nem vállal sem a futárszolgálat, sem cégünk.
Előfordulhat, hogy rám nem vonatkozik az elálláshoz való jog?
Ez csak akkor fordulhat elő, ha az átvételkor még sérülésmentes, nem használt termék nem rendeltetésszerű, túlzó használatnak lett kitéve. Ebben az esetben boltunk csökkentett árat, vagy az elállástól való elállást választhatja. Vitás kérdés esetén itt is a Vasi Békéltető testülethez lehet fordulni. (Címe: 9700 Szombathely, Honvéd tér 2. Telefonszáma: 06-94/312-356, Fax száma: 06-94/ 316-936)
Milyen mértékű használat megengedett, hogy megmaradjon az elálláshoz való jog?
Amennyiben a fogyasztó nem tudja visszatéríteni számunkra a kapott teljesítést, illetve csak részben tudja, vagy csupán a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő elhasznált, vagy nem működő állapotban, értékcsökkenten tudja visszaadni, kötelessége az ebből eredő kárt megtéríteni számunkra.
Szeretném személyesen a cég székhelyén átvenni a megrendelt és beérkezett terméket.
Természetesen erre lehetősége van, boltunkban átveheti a megrendelt árucikket, amint értesítést kap annak megérkezéséről.
Üzletünk címe: 9700 Szombathely, Király utca 33.
Telefon: +36707746743
Nyitva tartás: Hétfő- Péntekig 9.00-16.50 h Szombaton 09-12 h-ig
Hogyan történik a webáruházban kiválasztott termékek házhozszállítása?
Az általunk forgalmazott termékeket az egész ország területére kiszállítatjuk.
Futárszolgálat által történik a termékek szállítása:
GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft.
Magyar Posta Zrt.
Milyen díjakkal kell számolni a szállításnál?
A GLS futárszolgálat díjszabása:
0 Ft - 24 999 Ft közötti összeg rendelés esetén-->1 905 Ft,- Ft
25 000 Ft feletti összeg rendelés esetén-->ingyenes
10 Kg súly feletti illetve különlegesen kezelendő termékeknél a szállítás többletköltséggel jár!
Az MPL futárszolgálat díjszabása:
0 Ft - 24 999 Ft közötti összeg rendelés esetén-->1 990 Ft,- Ft
25 000 Ft feletti összeg rendelés esetén-->ingyenes
A MPL - Postapont díjszabása:
0 Ft - 24 999 Ft közötti összeg rendelés esetén-->1 260 Ft,- Ft
25 000 Ft feletti összeg rendelés esetén-->ingyenes
Erről minden esetben tájékoztatjuk Önt!
Nem voltam otthon amikor jött a futár, kihozzák a csomagot még egyszer?
A GLS futárszolgálat vállalja, hogy amennyiben az első kiszállítás sikertelen, abban az esetben még egyszer megkísérlik a küldemény kiszállítását. Ebben az esetben előzetesen egyeztetnek telefonon az átvétel időpontjáról.
Hány alkalommal próbálják meg kézbesíteni az MPL Postacsomagot?
A Posta a küldeményt a címhelyen egy alkalommal kísérli meg kézbesíteni. Sikertelen kézbesítés esetén az értesítőben szereplő postán átvehető a csomag 10 munkanapon belül.
Más átveheti a csomagot?
A GLS futárszolgálat utánvétes rendelés esetén a vételár kifizetéséért cserébe átadja a csomagot a megadott címen.
Megérkezik a csomag, van vele teendőm?
Javasoljuk, hogy lehetőség szerint ki kell csomagolni, hogy látszódjon a készülék sérülésmentesen megérkezett. Amennyiben sérült a termék, kérjük, vegyenek fel jegyzőkönyvet. A GLS futárszolgálat esetében a helyszínen. Célszerű lefényképezni a sérülést a későbbi könnyebb ügyintézés érdekében. Az elkészült képeket kérjük a info@medorto.hu e-mail címre elküldeni, a számla és/vagy a rendelés számával.
Sérülés vagy hibás teljesítés esetén kérjük, minden esetben hívja fel ügyfélszolgálati vonalunkat +36707746743–es számon.
Értesítést kapok a kiszállítás várható időpontjáról?
A GLS futárszolgálat csak emailben értesíti a vevőt a csomag összekészítésekor és a kiszállítás napjának reggelén e-mailben értesíti a vásárlót a csomag érkezéséről egy körülbelül 3 órás intervallumon belül.
Információ a készülék üzembe helyezéséről:
Kérjük, minden esetben a termék üzembe helyezése, használatba vétele előtt figyelmesen olvassa el a termék mellé mellékelt használati útmutatót és a jótállási jegyet a termék üzembe helyezésről, üzemeltetéséről, és a garancia feltételeiről!
Kérdése van, lépjen velünk kapcsolatba!
Amennyiben kérdése van és szeretné felvenni a kapcsolatot az alábbi elérhetőségeken állunk rendelkezésükre:
Ügyfélszolgálatunk címe:
Medorto Kft.
9700 Szombathely, Király utca 33
E-mail cím: info@medorto.hu
Telefon: +36707746743